Pobierz szablon, rozpakuj go i dodaj na swojego bloga.

Dodaj szablon

Edytuj post
Przede wszystkim zapamiętaj, gdzie zapisałeś pobraną paczkę z szablonem, ponieważ to przyda ci się później. Jeżeli plik jest skompresowany, musisz go rozpakować. Sprawdź, czy znajduję się tam plik o rozszerzeniu .xml. Jeżeli tak, to nic nie stoi na przeszkodzie, by zaimportować ten szablon na bloga! Jeśli w paczce autor zamieścił jakieś dodatkowe informacje, przeczytaj je przed wstawieniem. Na pewno jest tam coś istotnego.

Wchodzimy w edycję bloga, z panelu po lewej wybieramy zakładkę szablon. Na tej stronie w prawym głównym rogu mamy przycisk z jakże dużo mówiącym napisem "Utwórz/przywróć kopię zapasową".


Oczywiście klikamy na ten przycisk. Następnie pojawi się nam nowe okno. Interesuje nas jego dolna część, dzięki której możemy zaimportować kod szablonu z dysku twardego na nasz blog. Klikamy "Wybierz plik" i pokazuje się nam kolejne okno.



Teraz przyda nam się wiedza, gdzie zapisaliśmy plik, bowiem musimy odnaleźć to miejsce i wybrać ten z kodem szablonu. Jak już wspomniałam na początku, ma on rozszerzenie .xml.



Kiedy już wejdziemy w odpowiedni folder i klikniemy na plik z szablonem pozostało nam tylko kliknąć "otwórz". Powrócimy do poprzedniego okna. Teraz aktywny jest button "Przekaż" i klikając na niego zatwierdzimy zaimportowanie nowego szablonu na blogu.



Właśnie wstawiliśmy nowy szablon. Prawda, że proste? Teraz tylko trzeba sprawdzić, czy wszystko wyświetla się poprawnie. Gdyby nie, pisać o pomoc do autorki szablonu (;

14 komentarzy

  1. Tak poza tematem, ten szablon jest mega. *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za instrukcje! To bardzo pomocne dla tych, ktorzy dopiero zaczynają swoją przygodę z blogspotem.
    Jeszcze raz wielkie dzięki! :)

    Pozdrawiam,
    Deszczowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!
    Mam mały problem - niezależnie od tego, jaki szablon z Wioski chcę wstawić wyskakuje mi informacja "Zapisanie szablonu nie powiodło się.
    Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte. Komunikat o błędzie XML:
    (SyntaxError) : Unexpected token <" czym może być to spowodowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc nie mam pojęcia. Może spróbuj zapisać jakikolwiek szablon i ponownie zaimportować go na bloga.

      Usuń
    2. Trzeba wypakować, bo zapisuje się w formacie ZIp. Jak wypakujesz, wtedy pojawia się ikonka z kodem, którą trzeba zaimportować :)

      Usuń
  4. Szkoda, że obrazy wygasły, a ten szablon http://mysensitiveheart.deviantart.com/art/Blogspot-template-Ludzie-ktorzy-nienawidza-kotow-386168103 nie ma kodów. :<

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie szablon nie chcę się zapisać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie coś pisze że ma rozszerzony i nie da się zapisać

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam pewien problem :C Nie wiem gdzie jest ten szablon , jak go pobrać i w ogóle mi nie działą :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest wszystko dobrze tylko wyskakuje mi komunikat już taki szablon jest zastąpić go? i wtedy wyskakuje jakiś z kotem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej dokładnie napisać, z którym szablonem jest problem. Wtedy go sprawdzimy i zobaczymy czy jest z nim wszystko w porządku. Jeśli nie będzie to błąd zostanie naprawiony.

      Usuń
  9. Ja mam pytanie takie a mianowicie jak wstawić tę stopkę na sam dół. Nie chodzi mi o stopkę w poście tylko stopkę na samym dole strony.
    W Regulaminie jest,żeby mieć tę stopkę,a ja nie mogę jej wstawić :(

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS | x.